Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

perjantai 23. huhtikuuta 2010

I fail....

Siis ei voi olla totta. Oon ollu ihan et "möö, kukaan ei kommentoi eikä täällä käy kukaan, blää..." ja sit tuolla on tullu kommentteja enkä oo huomannu ollenkaan!!!!
Oon mäki reilu. Mä tosin luulin että saisin sähköpostiin huomautukset uusista kommenteista, mutta vittu ei sitten >:CCCCCCC blargh.... >_<
Anteeks etten huomannu kommentteja!

Edit: Pistin ittelleni sen että mun pitää hyväksyä kaikki kommentit ennenku ne tulee näkyviin, jotta pysyn perässä niissä... Pyrin hyväksyy ne asap aina kun ne tulee <3 Koska niitä arvostetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti