Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

lauantai 10. heinäkuuta 2010

Tuliaisia Irlannista

Äityli kävi työmatkalla Irlannissa ja toi sieltä sitten mukanaan pientä kivaa :3
Äiti ei ole mikään himo shoppaaja eikä myöskään mikään super rikas, mutta olen ihan tyytyväinen tuliaisiin. <3

Elikkäs siitä löytyy siis pieni laukku, joka ei ihan ole mua, mutta menee tuo... kaits...
Sitten tollaiset lolita-punk käsineet, jotka ei tuosta näy kovin hyvin, mutta ovat mun mielestä söpöt ^u^ Sitten irtoripset joissa on vähän blingiä mukana, oikein kivat. Sitten pieni meikkiharja setti, koska äiti ei tiennyt että olin ostanut eBaysta sellaisen 20 harjan setin halvalla xDDD no mutta, ei niitä liikaa voi olla ! Kynsilakkoja, ihanan värisiä, juuri niitä mitä toivoinkin. Mustaa, kauniin violetti, valkoinen ja ihanan veren punainen <3 <3 Jääkaappi magneetti jossa on kuvailtu millainen tytär on, ja osuu ainakin nappiin mun kohdalla. We are best friends with my mom <3  Sitten kaunis käsikoru sekä kaulakoru. Ja sitten tuo silmiensuoja juttu, jonka se eka osti itselleen mutta kun mä tykkäsin siitä niin paljon niin antoi sen mulle :3 kannattaa ihastella kovaan ääneen... 

Laitan vähän parempaa kuvaa näistä parista:

                                    

                          

                                    


Että sellaista. Kaikki on hieman masentanut tässä jonkun aikaa, mutta mieltä piristi nyt kummasti se, että ensin enon vaimo ihastui tekemiini korviksiin, osti neljä paria sekä kaulakorun. Nyt on tehty tilaus uudelle eyepatchille sekä kaulakoruille, deviantista sintti-chan ostaa multa yhden cupcaken ja donitsi-kaulakorun, Gan haluaa eyepatchin, peilin jne... Joten olen onneni kukkuloilla!!! Ennätysmyyntiä mulle :3 
happy happy joy joy ^_________________________^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti