Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

torstai 4. marraskuuta 2010

Tsukicon

Holy hell!! Mä olen oikeasti menossa myymään Tsukiconiin!!

O_O

Lievä paniikki... Mun pitää tehdä ihan hitosti lisää koruja ja myytävää. Koska oon siellä molempina päivinä...
Voin muuten laittaa sen kartan tähän sitten kun saan sen tiedon että missä mun pöytä tulee sijaitsemaan :3
Jos ketään nyt ylipäänsä kiinnostaa...


Mut siis ... uuh... ressi iskee... En oo tällä viikolla saanu vielä vittuakaan aikaiseksi, oon ollu jotenki tosi koomassa. Ja mua ketuttaa etten oo päivittäny tätä blogia.

Mutta se tulee kyllä muuttumaan koska Jukka tulee muokkaamaan mun nettisivut kuntoon ennen tsukia ja
sinne nettisivuille tulee varmaan joku suora feed tästä mun blogista... Niin tulee varmaan paremmin sitten päiviteltyäkin... (niin vissii!)

huhuhuu... stressaa..

Hei, jos ootte tulossa tsukiin, niin kertokaa mulle, että jos haluaisitte ostaa multa jotain, niin mitä se olisi? :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti