Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

maanantai 25. tammikuuta 2010

Fimo

Sculpeyn kanssa hetken leikittyäni, googletin hieman lisää ja päädyin sitten kokeilemaan fimoa. Huomasin että se on suhteellisen halpaa, tosin siinä raivostuttavaa se, että siihen jää sormenjäljet ja kaiken maailman pölyhiukkaset jne jne tooooodella herkästi kiinni ja sitten menee hermo x)

But anyway, näitä sanon wonka ässiksi xP Ne lähti jenkkeihin yhdelle tutulle :3 halusi kaikki kolme.


Noita ennen tosin tein tämän :)



Lonkero idean taisin saada jostain deviantista. Tai sitten hairextension foorumilta...



Yks mitä halusin kans kokeilla oli ihan perus tikkarien teko, mutta päädyin eka tekee tällaisen ilman tikkua, ja tää on yks mun oma suosikki <3


Sitten ihan kunnon tikkareita, ja toi kukka meni ystävälle :)


Vaahtokarkki yrittää olla xD


Toi violettiraidallinen tikkari on mun suosikki kaikista tikkareista mitä oon tehny. Tikku itseasiassa on sculpeytä xP


Tuo violetti hieman kiiltelee >u<


Mustavalkoinen <3


Jämä fimosta sitten tällainen :D


Mattapintainen vaahtokarkki.


Ja sen jämistä



Toinen mitä halusin kokeilla oli tehdä koruja joissa olisi kivoja kuvia.
Aloitin näillä:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti