Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

tiistai 26. tammikuuta 2010

Crem de la crem... or something x3

Devianttia selaillessa aloin miettimään että millä ihmeellä ne taiteilijat tekee sellaisia ihania kermavaahdon näköisiä juttuja. Googletin jälleen niin että sormet syyhys... Whipcream jewelry :3 aaaand bingo.
Ja sitten aloin ettimään, että mistä sitä saa. Ja sitten olen alkanut harjoittelemaan.

Ne ihan ekat oli aika epätoivoia rävellyksiä enkä tainnut edes säilyttää niitä. Joten tässä sitten niitä ole olen tähän mennessä saanut aikaan silikonikermavaahdolla :P








Ja sitten ryhdyin vielä kunnianhiemoisempaan koristeluun :3 buahahah.

Tää oli eka jonka sain aikaan, ja yllätyin miten suloinen siitä tuli!


Sitten pikkiriikkisen blingiä :D



Pure cuteness :p



Tää mustin koristein meni itseasiassa vähän pieleen, ei näy kunnolla tästä kuvasta mutta tota kermavaahtoa on paris kohtaa kahdes kerrokses ja se on hieman sottaisen näköinen :///////

4 kommenttia:

  1. ihan sairaan hienoja juttuja oot tehny!! varsinki noi sormukset! ja noi pinkit peilit <3<3

    -peurasi taas

    VastaaPoista
  2. ..silikonikermavaahdolla? Millä silikonilla? :oo Oon kuullut kyllä, että normi silikonilla tehdään, mutta merkkiä tms? Ja että saako johonkin 'normi'silikonituubini pursotuspään kiinni vai miten teet? Kiitos!

    VastaaPoista
  3. voi kamala, en ole huomannut tätä ollenkaan x(
    Mä tilaan mun silikonit aasiasta, viimisin tuli singaporesta. En tiedä suomesta vielä mitään paikkaa mistä saisi etenkin juuri niitä kärkiä. Mutta jotkuthan tekee niin että ostaa ihan perus valkoista silikonia (prisma, tavaratalot, rakennukseen erikoistuvat liikeet) ja sitten käyttävät kakun kuorrutus pussia jossa on sellainen kärki. Niitä pitäisi saada leipomiseen erikoistuvista liikkeistä ja kaupoista :3 (Anteeksi etten yhtään aikaisemmin vastannut... x((( )

    VastaaPoista
  4. Hahah, eipä mitään. (; En oo saanut vielä noita aikaiseksi, eli kiitos MUISTUTUKSESTA :D

    VastaaPoista