Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

maanantai 1. helmikuuta 2010

Updates anyone?

Hektistä elämää, mutta ottaen huomioon blogin saaman "huomion", kukaan ei varmaan kuole mikäli en tasaiseen tahtiin lisäile mitään x3

Mutta tulossa on kaksi minihattua jotka olen väsännyt, vain toiseen olen jopa tyytyväinen... ja sitten rusetti jonka koristelin. Ei mikään kovin kummoinen...

Ja jos ketään kiinnostaa, niin myyn myös ihan noita mun rävellyksiä tai teen sitten pyynnöstä jonkun omanlaisen...

Ja harrastan ihan helvetisti kolmoispistettä ... Älkää hajotko siihen :D Sain joskus siitä hirveän määrän valituksia, lukiossa vissiin.

*Yaaaawn* törkeä päänsärky, koko hiton viikonloppu meni tehdessä biologisen psykologian tehtäviä jotka oli rästissä. Ei siinä muuten mitään mutta kun se on yliopistotasoista ja koko kirja on englanniksi. *dies* Itseasiassa heräsin puoli tuntia sitten. En oikein osaa päättää omistanko tämän blogin rävellyksille vai kirjoitanko tänne jopa ihan jotain syntyjä syviä... Sanokaa jos turisen liikaa, niin lopetan. Tai sitten vain skippaatte nämä ja katselette kivoja kuvia 8'DDDDD

*niisk* ikiräkäkin vaivaa....


                                                             (c) en tiedä, löysin googlesta :D
Vähän tällainen fiilis... jospa menisin vaikka hakemaan jotain syömistä... että lähtisin käyntiin.... . .. . .... ... . . ... .. .. .

2 kommenttia: