Olen itse ottanut jokaisen kuvan(ellei toisin mainita) ja niistä copyright (c) kuuluu minulle.
Huom, en aio pitää kaikkia tekeleitäni, joten jos jokin kiinnostaa, niin laita kommentti tai viesti :)

torstai 11. helmikuuta 2010

Mad hatter, me? Näääääh....

Eli oon nyt saanu kaks lolita hattua aikaseksi. Tässä nyt sitten tää eka.
Oon älyttömän ylpee, ottaen huomioon, että se tosiaan on ihan eka hattu mitä oon koskaan tehny. En tota reunan koristelua tarkottanu alunperin noin tasaiseksi, mutta siitä tulikin sitten ihan kiva. Ompelin käsin toiseen pohjaan kiinni ton nauhan tollei vekitetysti ja sit liimasin hatussa olevaan pohjaan.
Sekä myös taittelin noi ruusut nauhasta itse. Youtubesta löytyy tutoriaaleja, jos ketään kiinnostaa.



kuvan voi sitten klikata isommaksi...


Ja sitten tämä toinen, joka on paljon paskempi, enkä ole siihen yhtään tyytyväinen. Mun piti laittaa siihen riikinkukon sulkia, mutta ne ei olis näyttäny kivalle...
Ton ekan mä aion pitää itselläni, koska rakastuin siihen heti ku se olis valmis. Mutta ton toisen annan mielelläni hyvään kotiin, mahdollisesti pientä korvausta vastaan x)



Tässä aattelin et taittelisin ton reunan tollei, HUONO IDEA. Se jäi tosi epätasaiseksi, ja reina rumaksi. Ensi kerralla kokeilen ihan suosiolla ommella sen reunan umpeen. En vaan tiedä, et miten saan sen kartongin sinne sisään runnomatta sitä... Pitää harjoitella. Toi reuna on kaikken kenkuin osuus. En oikein vielä oo löytänyt omaa tyyliäni tehdä.
Tossa ekassa se meni kätevästi ku siinä on kaks kerrosta. Mutta tää oli hankalampi.
Tuttava on tilannut multa yhden hatun, enkä uskalla käydä toimeen ennen kun keksin miten saan tosta reunasta siistin... Bläh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti